بررسی اثر بازاریابی داخلی و بازاریابی تعاملی بر افزایش ظرفیت تولید در شرکت پلار


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بازاریابی داخلی و بازاریابی تعاملی بر افزایش ظرفیت تولید در شرکت پلار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بازاریابی داخلی و بازاریابی تعاملی بر افزایش ظرفیت تولید در شرکت پلار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بازاریابی داخلی و بازاریابی تعاملی بر افزایش ظرفیت تولید در شرکت پلار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بازاریابی داخلی و بازاریابی تعاملی بر افزایش ظرفیت تولید در شرکت پلار :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و تعاملی بر بهبود و توسعه ی ظرفیت تولید شرکت پلار است، مساله مطرح شده از این قرار است که شرکت پلار در چند سال اخیر با کاهش تولید تعدادی از محصولاتش روبرو بوده است، بنابراین به دنبال بررسی علل این کاهش و چگونگی افزایش ظرفیت تولید محصولاتش است. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، تحقیقی از نوع همبستگی است، که با به کارگیری ابزار پرسشنامه، داده های مورد نیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این پژوهش، کارکنان شرکت پلار واقع در شهر اصفهان می باشند و براساس داده های جمع آوری شده از مجموعه ی ۴۰ نفری متشکل از مدیران و کارشناسان و سرپرستان این شرکت با روش نمونه گیری غیر تصادفی اطلاعات جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شده و نتایج پژوهش نشان می دهد که از نظر کارکنان متغیرهای پژوهش که همان بازاریابی داخلی و تعاملی است، بر بهبود و توسعه ظرفیت تولید اثر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.