اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت و ضرورت مدیریت بازاریابی از دیدگاه اسلام :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

همان گونه که می دانیم، بازاریابی تحت عنوان بازاریابی عقیده، ایده کلی فروش یک محصول ( یا هر کالای مفید دیگر ) یا رفع یک نیاز از انسان ها و یا کمک و خدمت به مردم می تواند قرار گیرد. در نگاهی جامع تر اسلام نیز یک دین کامل است و در هر موردی قوانینی دارد، علی الخصوص در زمینه امور بازرگانی و تجاری. از این رو در نتیجه تحولات در اقتصاد جهانی، نگاهی به بازاریابی اسلامی، بعنوان راهکار نجات بشریت، از ضروریات غیرقابل انکار است. هدف اصلی این تحقیق استخراج منابع اعتقادی و ارزشی بازاریابی اسلامی به معرفی استراتژی های بازاریابی اسلامی شناسایی استراتژی های بازاریابی اسلامی و چالش های پیش روی آن است. نتایج نشان می دهد که آموزه های دینی، با حداقل تعالیم اسلامی می توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی در توسعه بازاریابی اسلامی مورد استفاده قرار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.