ارزیابی سطح وفاداری مشتریان تجهیزات نقشه برداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی سطح وفاداری مشتریان تجهیزات نقشه برداری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی سطح وفاداری مشتریان تجهیزات نقشه برداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سطح وفاداری مشتریان تجهیزات نقشه برداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی سطح وفاداری مشتریان تجهیزات نقشه برداری :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی وضعیت وفاداری مشتریان با توجه به ابعاد این مفهوم بوده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری مورد مطالعه شامل مشتریان تجهیزات نقشه برداری در جامعه نقشه برداری ایران و سازمان نظام مهندسی ساختمان گروه نقشه برداری بوده است. تعداد نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تحقیقات غیرآزمایشی و با استفاده از فرمول کوکران ۱۹۲ نفر محاسبه شده است. روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده بوده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته به صورت طیف هیکرت ۵ نقطه ای بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های میانگین، انحراف استاندارد، K-S و t تک نمونه ای استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که وفاداری مشتریان مورد مطالعه در دو بعد وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری در وضع مطلوبی قرار دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.