ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه راهکاری جهت اعتمادسازی در مشتری و بهبود بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات غذایی با تاریخ مصرف محدود) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با توجه به ماهیت محصولات غذایی، عناصر اعتماد ساز این نوع محصولات در مشتری می تواند جنبه های متفاوت تری از سایر محصولات داشته باشد و بتوان از آن طریق بازاریابی محصولات را بهبود بخشید. تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش پروتیین های اضافی در محصولات غذایی (محصول غنی سازی شده)، عدم استفاده از رنگ ها و طعم دهنده های شیمیایی در محصولات غذایی و تاثیر ماندگاری محصول در افزایش اعتماد مشتری و همچنین بررسی تاثیر اعتماد مشتری در بهبود بازاریابی انجام شده است. برای اجرای تحقیق نظرات ۱۴۶۷ نفر از مشتریان محصولات غذایی در استان های آذربایجان غربی و شرقی دریافت و توسط نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد پروتیین های اضافی در محصولات غذایی، عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی و ماندگاری محصولات ارتباط مستقیمی با افزایش اعتماد مشتری داشته و اعتماد مشتری رابطه معنادار و قابل توجهی با بهبود بازاریابی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.