مقاله طراحی خفه کنها در سیستمهای ورودی و خروجی موتورهای احتراقی داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی خفه کنها در سیستمهای ورودی و خروجی موتورهای احتراقی داخلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی خفه کنها در سیستمهای ورودی و خروجی موتورهای احتراقی داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی خفه کنها در سیستمهای ورودی و خروجی موتورهای احتراقی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی خفه کنها در سیستمهای ورودی و خروجی موتورهای احتراقی داخلی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در این مقاله جریان تراکم پذیر غیر دائم در مانیفولدهای ورودی و خروجی موتور احتراق داخلی با استفاده از روش های عددی یک بعدی مرتبه دو مک کورمک و لکس- وندروف تحلیل و کمیتهای آکوستیکی و افت فشار در طول آنها محاسبه می شود. در این تحلیل منبع تحریک بالادست با دو روش اغتشاش همساز ساده و نویز سفید مدلسازی می گردد. در مدلسازی اجزاء مانیوفلد انواع خفه کنهای عکس العملی و جذبی، بعنوان یکی از پیچیده ترین اجزاء، مدلسازی می شوند. هندسه خفه کنها با استفاده از سیستم- کانال متناسب با تحلیل یک بعدی شبیه سازی می گردد. روابط شرایط مرزی انتهایی و مرز مشترک اجزاء با استفاده از روش مشخصه ها استخراج می گردد. در مدل خفه کنهای با لوله سوراخدار انشعاب چند شاخه ای با استفاده از روش های فشار ثابت و اتلاف فشار مدلسازی می شود. محیط متخلخل خفه کنهای جذبی نیز شبیه سازی می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.