بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

درحال حاضر به اشتباه و عدم آگاهی معلمان، اکثرا تدریس یک ماده ی درسی درهر پایه مجزا و مستقل از دیگر پایه های یک کلاس انجام می پذیرد. زیرا فکر می کنند که یک جلسه ی آموزشی در جدول ساعات درسی به یک ماده ی درسی در یک پایه اختصاص دارد. تلفیق این شرایط را با توجه به نیاز کلاس تغییر می دهد. و تلاش می کند چندین پایه را همزمان به فعالیت آموزشی مشارکتی وا دارد. بر همین اساس هدف از این مقاله بررسی روش تدریس تلفیقی در کلاس های چندپایه ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمان است. این مقاله از نوع توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. یافته های مقاله نشان داد که تاثیر اجرای برنامه درسی تلفیقی بر افزایش دانش، افزایش توان فهم و افزایش توان کاربرد و سپس بر افزایش مجموع نمره این سه سطح بر روی هم و بالاخره بر افزایش نمره رشد اجتماعی شامل مهارت های همکاری، احترام متقابل، مسیولیت پذیری، قانون مندی، انضباط و امثال آن را به صورت معنادار نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.