بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی روایی تشخیصی نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی وکسلر در تشخیص دانش آموزان ناتوان یادگیری شهر اهواز بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر و پسر با ناتوانی یادگیری از پایه اول تا پنجم مقطع ابتدایی شهر اهواز بود. که در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ از مراکز دولتی و غیر دولتی مشکلات ویژه ی یادگیری این شهر خدمات ویژه آموزشی درمانی دریافت می کردند. نمونه تحقیق شامل ۶۰ دانش آموز ناتوان یادگیری بود که به روش نمونه گیری هدفمند در دسترس انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از نسخه چهارم تکمیل یافته مقیاس های هوشی استفاده شد. طرح پژوهش توصیفی از نوع علی مقایسه ای بود. روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی و روش اجرا به صورت انفرادی و چهره به چهره بود؛ جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی مانند محاسبه فراوانی، درصد، میانگین، انحراف معیار؛ منحنی راک برای تعیین ضریب حساسیت و ضریب وضوح گرایی و تحلیل عامل تاییدی برای تعیین روایی با نرم افزار لیزرال استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد که هوشبهر دانش آموزان ناتوان یادگیری در فهم کلامی ، حافظه فعال و مقیاس کل کمتر از دانش آموزان عادی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.