بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر باهدف تعیین رابطه ویژگی های شخصیت و راهبردهای هیجانی با اختلال تفکر در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میاندوآب انجام شد. جامعه آماری تحقیق کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بودند ( ۴۷۰۰ = N) که از بین آن ها تعداد ۳۷۱ نفر براساس فرمول کوکران و به صورت تصادفی چند مرحله ای انتخاب و در پژوهش حاضر شرکت داده شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود، به این منظور از پرسشنامه های راهبردهای تنظیم شناختی گارنفسکی، ویژگی های شخصیت نیو و ارزیابی اختلال تفکر (فرم کوتاه) استفاده شد. تحقیق حاضر یک پژوهش همبستگی بود. داده های به دست آمده به وسیله نرم افزاری SPss تحلیل و با استفاده از روش همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد: از بین مولفه های ویژگی های شخصیتی وظیفه شناسی، برون گرایی، تجربه پذیری، دلپذیر بودن با اختلال تفکر دانشجویان رابطه منفی دارد و مولفه روان رنجوخویی با اختلال تفکر رابطه مثبت دارد مولفه راهبردهای تنظیم شناختی مثبت با اختلال تفکر دانشجویان رابطه منفی و راهبرد تنظیم شناختی منفی با اختلال تفکر رابطه مثبت دارد و همچنین می توان گفت ویژگی های شخصیتی و راهبردهای تنظیم شناختی می تواند اختلال تفکر را پیش بینی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.