بررسی اثربخشی آموزش شادی لیبومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش شادی لیبومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش شادی لیبومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش شادی لیبومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش شادی لیبومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

توجه به مسایل روانی و تحصیلی دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه یک جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش شادی لیومیرسکی به مادران و دانش آموزان بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و شادی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر لردگان می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مادران و دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان لردگان می باشد که از آن به روش نمونه گیری در دسترس تعداد ۴۵ نفر انتخاب شدند. روش پژوهش نیمه آزمایشی با گروه های آزمایش (یک گروه فقط دانش آموزان و یک گروه دانش آموزان و مادران ) و کنترل بود. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه خودکارآمدی شرر، پرسشنامه شادکامی آکسفورد (۱۹۸۹) بود، به منظور سنجش پیشرفت تحصیلی نیز معدل ترم گذشته و ترم جاری در نظر گرفته شد. گروه های آزمایش طی ۶ جلسه تحت آموزش شادی قرار گرفتند. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل کوواریانس نشان داد آموزش شادی به روش لیبومیرسکی بر پیشرفت تحصیلی موثر نبوده است (p> 0/05)؛ اما بر خودکارآمدی و شادی در دو گروه آموزشی (گروه دانش آموزان و گروه مادران و دانش آموزان) موثر بود (p<0/05)؛ بین دو گروه آزمایش در این دو متغیر تفاوت معنی داری مشاهده نشد (p> 0/05). بر این اساس آموزش شادی به والدین و دانش آموزان نقش مهمی در عملکرد روانی دانش آموزان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.