استعاره در ارتباطات و ارتباط سازمانی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استعاره در ارتباطات و ارتباط سازمانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استعاره در ارتباطات و ارتباط سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استعاره در ارتباطات و ارتباط سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استعاره در ارتباطات و ارتباط سازمانی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

معمولا تصاویری که در ذهن ما از بیرون وجود دارد، چیزی است که ما به عنوان واقعیت می پذیریم. در واقع استعاره ای که دانشمندان برای مطالعه یک پدیده بکار می گیرند؛ شکل دهنده تصورات و پندارهای ایشان است. به قول انیشتین، نظریه ای که توسط آن به هر موقعیت نگاه می کنیم، تعیین می کند چه چیزهایی را می توانیم ببینیم در این نظریه، استعاره به هر نوع مفهوم سازی یک حوزه مفهومی در قالب حوزه مفهومی دیگر اطلاق می شود. اصول نظریه را می توان در قالب هشت فرض اصلی همه جا حاضر بودن، حوزه ها، مدل، یک جهتی بودن، تغییرناپذیری، ضرورت، خلاقیت و تمرکز خلاصه کرد. انگاره و استعاره بر این باور بنا شده است که سازمان ها و اعضای آنها منشا باز آفرینی واقعیت اجتماعی یا محیط ها هستند. در این میان رسانه ها با ماهیت ارتباطی خود بیش از هر سازمان دیگری در کنش متقابل با محیط اند. بنابراین انگاره ها به عنوان مبنایی برای درک آن می تواند از ابعاد گوناگون کنش متقابل میان رسانه و محیط و خلق محیط جدید توسط رسانه پرده بردارد. مقاله حاضر به بررسی اهمیت این موضوع خواهد پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.