مدیریت بازار یابی و فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت بازار یابی و فروش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت بازار یابی و فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازار یابی و فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت بازار یابی و فروش :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در فروش هدف بر قراری ارتباط با مشتری و متقاعد ساختن وی برای خرید به شیوه ای هرچه موثرتر است . برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت . باید تعریفی از یک مشتری ایده آل داشت . باید از خود پرسید : چرا مشتری باید محصول ما را برای خرید انتخاب کند. واقیعت های تازه ای که راجع به فروش مطرحند به قرار زیرند : ۱- امروزه تعدادی فروشندگان بیشتر از تعداد خریداران است . ۲- امروزه فروش از هر زمان دیگری پیچیده تر است . ۳- امروزه فراینده فروش تمرکز بیشتری را نسبت به گذشته طلب می کند . ۴- جلب اعتماد مشتری امروزه بیش از هر زمان دیگری در فروش مطرح است . ۵- برای موفقیت در فروش ، باید اصول اولیه را به شدت مورد توجه قرار داد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.