رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر به رابطه بین رضایت مندی مشتریان و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب بانک کشاورزی در شهرستان ساوه در سال ۱۳۹۵ می باشد. که طبق برآورد تعداد آنها در حدود ۲۰۰ نفر می باشد. حجم نمونه از طریق فرمول کوکران ۱۳۲ نفر تعیین شد. روش استفاده شده در این تحقیق، روش توصیفی پیمایشی از نوع کاربردی و همبستگی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین نمونه مورد مطالعه توزیع گردیده است. متغیر وابسته تحقیق حاضر، کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد. متغیرهای مستقلی که اثر آنها بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بررسی قرار می گیرد، ابعاد رضایت مندی مشتریان می باشد. داده های مورد نظر، جمع آوری و به عنوان مرجع داده در فایل اکسل قرار گرفته است. همچنین آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزار Spss21 انجام شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین شاخص های رضایت مندی مشتریان (کیفیت خدمات، هزینه اخذ خدمات، دسترسی به خدمات، ویژگی خدمات و اداره شکایات مشتریان ) و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات مثبت و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.