بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

موضوع تحقیق تحت عنوان بررسی میزان تاثیر تبلیغات شرکت های بیمه در افزایش میزان فروش بیمه عمر، مطالعه موردی نمایندگان بیمه البرز شهر بندر عباس مطرح گردید. تبلیغات، اطلاعاتی را در مورد کالاها و خدمات برای مصرف کنندگان به همراه دارد. این اطلاعات به مصرف کنندگان کمک می نماید تا بتوانند انتخاب هایی را براساس نیازها، خواسته ها و مشکلاتی که با آن ها مواجه اند، از بین برندهای متفاوت داشته باشند. هدف نهایی تبلیغ کنندگان این است تا بتوانند مصرف کنندگان را وادار به خرید چه بلافاصله یا در آینده نمایند. تبلیغات بازرگانی بدلیل اینکه واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده است موجب رونق فروش می شود و رونق فروش گسترش تولید ، افزایش سطح درآمد ملی را بهمراه خواهد داشت. از طریق دیگر، نهادهای اقتصادی، تجاری و اجتماعی رسانه ها را به عنوان ابزاری برای گسترش حوزه نفوذ و جذب مخاطبان و مشتریان کالاها، محصولات، خدمات، اندیشه ها، عقاید خود مورد حمایت قرار داده اند. عدم آشنایی مردم با صنعت بیمه و تبلیغات ناکافی در این زمینه سبب شده تا مردم استقبال کمتری از این صنعت داشته باشند. نقطه ضعف اصلی که سبب پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور شده نا آشنایی مردم با صنعت بیمه است و بی شک وظیفه اصلی شرکت های بیمه شناساندن این صنعت به جامعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.