بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان در بانک ملی شهرستان ارسنجان می باشد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی؛ و جامعه مورد مطالعه مشتریان بانک ملی در شهرستان ارسنجان می باشد، که برای جمع آوری داده ها، پرسشنامه پژوهش بین ۱۵۵ نفر از مشتریان به شیوه تصادفی در دسترس توزیع شد. ابزار اندازه گیری در این تحقیق شامل دو پرسشنامه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بوده است؛ جهت تجزیه و تحلیل از روش های آمار توصیفی ( میانگین و انحراف استاندارد ) و در سطح آمار استنباطی از آزمون همبستگی و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشان داد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان تاثیر دارد و همچنین ابعاد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.