بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد بازاریابی کارآفرینانه با عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه استفاده از قوانین بازاریابی به عنوان راهی برای رشد و سودآوری شرکت های بزرگ، مورد قبول همگان است. آثار علمی موجود در این حوزه، در طی سالیان متمادی شده است و تمرکز اصلی آنها عمدتا بر شرکت های بزرگ و معتبر است. در مقابل، آثار علمی موجود در حوزه شرکت های کوچک و متوسط و فعالیت های بازاریابی این گونه شرکت ها، همچنان در مرحله تکامل قرار دارند. تحولات پیچیده و سریع چند دهه اخیر موجب شده است کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، کسب و کارهای کوچک و متوسط را به عنوان زمینه ای برای دستیابی به اهداف توسعه از جمله توسعه اقتصادی در نظر بگیرند. در این تحقیق سعی برآن شده است که رابطه بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد کسب و کار از طریق روش تحقیق همبستگی مورد بررسی قرار گیرد. لذا ۱۰۸ نفر از کارکنان و مدیران با استفاده از جدول مورگان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده ها پس از جمع آوری براساس پرسشنامه بازاریابی فیوری و همکاران و پرسشنامه عملکرد از طریق نرم افزار SPSS v20 مورد بررسی قرار گرفت. یافته های پژوهش بیانگر این است که وضعیت ابعاد بازاریابی کارآفرینانه در پتروشیمی پایین تر از سطح متوسط می باشد. همچنین نتایج بررسی ضرایب همبستگی نشان داد بین بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد و شاخص های آن رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.