تبیین اختلالات یادگیری براساس نظریه ادراکی حرکتی کپهارت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین اختلالات یادگیری براساس نظریه ادراکی حرکتی کپهارت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین اختلالات یادگیری براساس نظریه ادراکی حرکتی کپهارت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین اختلالات یادگیری براساس نظریه ادراکی حرکتی کپهارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین اختلالات یادگیری براساس نظریه ادراکی حرکتی کپهارت :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف مقاله حاضر مرور نظریه ادراکی حرکتی کپهارت و کاربرد آن در تبیین اختلالات یادگیری است. در این نظریه گفته می شود که اختلالات یادگیری در اثر عدم رشد بهنجار الگوهای حرکتی و ادراکی است.عدم وجود تجربه های لازم برای درونی کردن یک طرح ثابت و فراگیر از جهان و ناتوانی در سازماندهی کامل نظام های آمایش اطلاعاتی منجر به بروز اشکالاتی در قوای حرکتی، ادراکی و شناختی می شود. این نظریه، یادگیری حرکتی را مبدا هرگونه یادگیری می داند و ملاحظات مربوط به پیوندهای ادراکی حرکتی را که در رشد فرایند کلی یادگیری اهمیت بسزایی دارد تحت عناوین تعمیم های حرکتی همترازی های ادراکی حرکتی و ساخت زمانی عرضه می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.