بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه تفکر انتقادی با خودکارآمدی دانش آموزان دختر پایه دوم، مقطع متوسطه ناحیه یک زاهدان انجام شده است. این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل ۷۰۰ نفر دانش آموزان دختر پایه دوم بودند که ۲۴۸ نفر از آنان براساس جدول مورگان با روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی انتخاب شدند. در این پژوهش از آزمون پیرسون برای بررسی رابطه بین متغیرها و رگرسیون برای پیش بینی متغیرها تحقیق استفاده گردید. نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین ابعاد مهارت تفسیری، مهارت استنباط، مهارت ارزشیابی، استدلال قیاسی و استدلال استقرایی از تفکر انتقادی دانش آموزان با متغیر خودکارآمدی رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. و ابعاد تفکر انتقادی توانسته است ۰/۸۱۲ درصد خودکارآمدی را پیش بینی کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.