بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی (تما) بر یادگیری مباحث فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی (تما) بر یادگیری مباحث فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی (تما) بر یادگیری مباحث فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی (تما) بر یادگیری مباحث فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نرم افزار آموزشی (تما) بر یادگیری مباحث فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر نرم افزار تولید محتوای آموزشی (تما) در یادگیری فیزیک علوم پایه ششم ابتدایی می باشد. روش پژوهش شبه آزمایشی و از نظر نوع هدف کاربردی بود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل در سال ۹۴-۱۳۹۳ شهرستان اشتهارد بود. با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس نمونه ای به تعداد ۵۴ نفر ( در دو گروه ۲۷ نفری آزمایش و کنترل) در قالب دو کلاس درس انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفت. ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه های محقق ساخته و پرسش نامه ی استاندارد آزمون دقت تولوز پیرون بود که روایی و پایایی آن نیز بررسی شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از نمرات پیش آزمون و پس آزمون از آمار توصیفی (درصد، تعداد، میانگین) و استنباطی ( آزمون t مستقل) استفاده شد. مقایسه نمرات پیش آزمون دو گروه آزمایش و کنترل با آزمون t مستقل نشان داد این دو گروه قبل از شروع از آزمایش در پیش دانسته های لازم برای آموزش مباحث پیش بینی شده تفاوت معنی داری وجود ندارند، مقایسه پس آزمون دو گروه آزمایش و کنترل با آزمون t مستقل نشان داد بین عملکرد دو گروه آزمایش و کنترل از نظر آماری تفاوت معنی داری وجود دارد. نتایج نشان داد که عملکرد دانش آموزانی که به وسیله نرم افزار آموزش دیده اند در مقایسه با دانش آموزانی که به شیوه سنتی و رایج آموزش دیده اند، در آزمون پیشرفت تحصیلی مباحث فیزیک علوم بطور قابل ملاحظه ای بهتر بوده است. اما ازنظر آماری تفاوت معنی داری بین عملکرد دو گروه آزمایش و کنترل در مولفه دقت وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.