تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی تاثیر انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. که برای سنجش انعطاف پذیری مالی از مدل فالکندر و وانگ (۲۰۰۶) و برای ارزیابی چسبندگی هزینه از آندرسون و همکاران ( ۲۰۰۳ ) استفاده شده است و نمونه ای مشتمل بر ۹۷ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره ۷ ساله طی سال های ۱۳۸۸- ۱۳۹۴ با روش حذف سیستماتیک انتخاب گردیده است. برای برآورد مدل آماری نیز روش رگرسیون خطی چندگانه با استفاده از داده های تابلویی مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که انعطاف پذیری مالی بر چسبندگی هزینه، چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته و هزینه های عمومی اداری و فروش شرکت تاثیر مثبت و معناداری دارد که با افزایش انعطاف پذیری مالی، چسبندگی هزینه، چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته و چسبندگی هزینه های عمومی اداری و فروش شرکت توسط مدیرت افزایش می یابد و با نتایج پژوهش های هوپ و توماس ( ۲۰۰۸ ) و بالاک ریشنان و همکاران (۲۰۰۴) همخوانی دارند که نشان دادند اگر مدیرانی که اقدام به انعطاف پذیری مالی در شرکت می کنند تمایل بیشتری به چسبندگی هزینه دارند یعنی مدیران هنگامی که کاهش هزینه ها در زمان کاهش فروش، بیشتر از افزیش همان مقدار هزینه ها در زمان افزایش فروش باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.