تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی شرکت بیمه ملت)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی شرکت بیمه ملت) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی شرکت بیمه ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی شرکت بیمه ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک (مطالعه موردی شرکت بیمه ملت) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق به بررسی تاثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت خدمات الکترونیک می پردازد. جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه ملت بوده که تعدادشان نامحدود است. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان، ۳۸۴ نفرتعیین گردیده است. شیوه نمونه گیری نیز غیراحتمالی در دسترس است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی (بر اساس هدف)، تحقیقی توصیفی (از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات) و همبستگی (از نظر نوع) است. روش گردآوری اطلاعات میدانی بوده، ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بر گرفته از هاسیم و ریموند(۲۰۱۵) و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده می شود. روایی تحقیق با استفاده از روایی محتوا از طریق جمعی از صاحب نظران و خبرگان مورد سنجش قرار گرفته است. پایایی تحقیق نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ سنجیده و تایید گردید. پس از بررسی توصیفی متغیرها به منظور بررسی فرضیه ها, از تکنیک تحلیل ساختار های عاملی و تحلیل مسیر استفاده شد و با استفاده از نرم افزار AMOS18 ضرایب مسیر برای متغیرها بررسی گردید و مدل عملیاتی تحقیق ارایه گردید. نتایج تحقیق نشان داد که شخصی سازی بر اعتماد و اطمینان مشتریان اثرگذار است، شخصی سازی بر توانمند سازی مشتریان اثرگذار است، اعتماد و اطمینان بر توانمند سازی مشتریان اثرگذار است و توانمند سازی مشتریان بر روی موفقیت خدمات الکترونیک اثرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.