میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری این دوره در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری این دوره در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری این دوره در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری این دوره در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری این دوره در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی در پژوهش حاضر بررسی میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه معلمان شهر شیراز با مبانی برنامه ریزی درسی و اصولیادگیری به منظور ارایه راهکارهای بهبود و ارتقای دانش و مهارتهای آنان بود. روش تحقیق در این پژوهش بر اساس هدف ازنوع کاربردی و از نوع روش پیمایشی بود. در این راستا به ۱۱۶ نفر از معلمان دوره متوسطه معلمان شاغل به تدریس در مدارسمتوسطه شهر شیراز پرسشنامه داده شد روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و تصادفی ساده بود. به منظور گرد آوریاطلاعات از پرسشنامه بهره گرفته شد که شاخص های آن پس از مطالعه متون و مقالات مشابه استخراج و پایایی و روایی آن بهترتیب با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و نظرات اساتید مورد تایید قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمارتوصیفی و استنباطی بهره گرفته شد در بخش استنباطی با استفاده از آزمون های تی فرضیه ها مورد بررسی قرار گرفت برایاین منظور از نرم افزار SPSS بهره گرفته شد. یافته های پژوهش نشان داد میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه با مبانی برنامهریزی درسی بطور معنی داری از سطح متوسط بیشتراست همچنین میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه با مبانی اصول یادگیریدرسی بطور معنی داری از سطح متوسط بیشتراست و میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه با مبانی فلسفی برنامه ریزی درسیبطور معنی داری از سطح متوسط بیشتراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.