بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی دردختران پایه سوم شهر اندیمشک ۹۵-۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی دردختران پایه سوم شهر اندیمشک ۹۵-۹۴ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی دردختران پایه سوم شهر اندیمشک ۹۵-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی دردختران پایه سوم شهر اندیمشک ۹۵-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی دردختران پایه سوم شهر اندیمشک ۹۵-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مهارت های حرکتی با پیشرفت خواندن و ریاضی در دختران سوم انجام گرفت. روش تحقیق توصیفی از نوع علی- مقایسه ای است و جامعه آماری آن را تمام دانش آموزان دختر پایه سوم شهر اندیمشک در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تشکیل داده است. بدین منظور ۶۰ نفر از دانش آموزان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند که از بین آنها دانش آموزانی که نمرات نوبت اول آنها در دروس خواندن و ریاضی بیشتر از ۱۸ بوده از روش تصادفی ساده (۱۵ نفر در درس خواندن و ۱۵ نفر در درس ریاضی) و دانش آموزانی که نمرات نوبت اول آنها در همین دروس کمتر از ۱۳ بوده (۱۵ نفر در درس خواندن و ۱۵ نفر در درس ریاضی) به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. پس از انتخاب آزمودنی ها، از آزمون رشدی- حرکتی لینگلن- اوزرتسکی برای ارزیابی مهارت های حرکتی آنها، استفاده شده است. داده های بدست آمده از این آزمون با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های این پژوهش نشان داد بین مهارت های حرکتی و پیشرفت خواندن و ریاضی در دختران پایه سوم همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین مهارت های حرکتی دانش آموزان قوی در دروس خواندن و ریاضی و دانش آموزان ضعیف در همین دروس تفاوت معنادار آماری وجود دارد. دانش آموزانی که در خواندن و ریاضی نمرات بالایی گرفته اند از مهارت های حرکتی بالاتری برخوردار هستند و دانش آموزانی که در خواندن و ریاضی نمرات پایینی گرفته اند از مهارت های حرکتی پایینتری برخوردار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.