اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش به روش مشارکتی برافزایش سطح مهارتهای اجتماعی (به طور کلی وبه تفکیک مولفه ها)و عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم مدارس عشایری شهرستان دزفول بود این پژوهش در قالب روشتحقیق نیمه آزمایشی انجام شد.درگام نخست تعداد ۲۰ دانش آموز از دو کلاس عشایری به عنوان گروه آزمایش و ۲۰ دانش آموز بهعنوان گروه شاهد (کنترل) به صورت تصادفی انتخاب شدند در مرحله بعدی به مدت ۴۵ روز،در گروه آزمایش به روش مشارکتی و درگروه شاهد به روش سنتی تدریس شد .یافته های تحقیق نشان داد که دو گروه دانش آموزان قبل از اجرای روش تدریس مشارکتی دروضعیت مشابهی بودند اما بعد از اجرای این روش تدریس وضعیت مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان افزایش یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.