رابطه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر تعیین رابطه بین خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم سه ساله ی ابتدایی بود . در این پژوهش ۱۰۸ نفر از معلمان شهرستان خدابنده با روش نمونه گیری تصادفی ساده از جامعه آماری انتخاب شدند. آزمودنی ها به پرسشنامه خودکارآمدی معلمان شانن-مورن ( ۲۰۰۲ ) و پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس پاسخ دادند . برای تعیین پیشرفت تحصیلی نیز از معدل تحصیلی دانش آموزان استفاده شد . داده ها جمع آوری شد و فرضیه های تحقیق با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون وآزمون t مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین خودکارآمدی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموران و همچنین بین انگیزه پیشرفت معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، در سطح یک صدم (P<0/01) رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. تحلیل رگرسیون نشان داد که خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت معلمان ۱۵ درصد از واریانس پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را تبیین می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.