بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خودتنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف، بررسی رابطه هوش هیجانی، یادگیری خود تنظیمی و ساختار هدف کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم تجربی شهرستان زاهدان انجام گرفته است. بدین منظور ۱۶۵ دانش آموز پایه سوم تجربی به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی در دو گروه، آزمایش و کنترل قرار گرفتند. سپس از بین دانش آموزان گروه نمونه، روش ساختار هدف کلاس بر روی نیمی از دانش آموزان اجرا شد و دانش آموزان پرسش نامه های مربوط به خود تنظیمی و ساختار هدف کلاس را پرکردند. بدین ترتیب سرانجام، داده های جمع آوری شده با تحلیل واریانس چند متغیری مانوا (MANOVA) مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد دانش آموزانی که آموزش به شیوه ساختار هدف تبحری را دریافت کرده اند؛ پیشرفت تحصیلی و سطح یادگیری بالاتری دارند. نتایج تحلیل واریانس چند متغیری نشان داد که میانگین نمرات ساختار هدف تبحری کلاس (F=76/09)، ساختار عملکرد گرا (F=92/04)، ساختار عملکرد گریز (F=15/26) و یادگیری خودتنظیمی (F=82/76) به طور معنی داری دانش آموزانی که کلاس های درس با روش ساختار هدف تبحری را تجربه کرده اند نسبت به دانش آموزان دیگر از سطح یادگیری با کیفیت بهتری برخوردارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.