بررسی رابطه بین شیوه ارزشیابی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین شیوه ارزشیابی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین شیوه ارزشیابی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین شیوه ارزشیابی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین شیوه ارزشیابی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی ارزشیابی کیفی و توصیفی از نظریه تا عمل دانش آموزان ابتدایی بر روی ۶۴ دانش آموز و ۶۴ معلمانجام گرفته است. جهت گردآوری داده ها، ۲ عدد پرسشنامه شامل سیوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد ۱۰ سیوالو دیگری ویژه معلم با تعداد ۲۰ سیوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد: اکثردانش آموزان و معلمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمرهگذاری برای معلم را راحت تر می کند. آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی وشفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توانبیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزیی آنها می تواند بسیار موثرباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.