بررسی رابطه بین برنامه درسی قصد شده،اجراشده و کسب شده در درس علوم تجربی پایه دوم راهنمایی شهرستان نیریز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین برنامه درسی قصد شده،اجراشده و کسب شده در درس علوم تجربی پایه دوم راهنمایی شهرستان نیریز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین برنامه درسی قصد شده،اجراشده و کسب شده در درس علوم تجربی پایه دوم راهنمایی شهرستان نیریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین برنامه درسی قصد شده،اجراشده و کسب شده در درس علوم تجربی پایه دوم راهنمایی شهرستان نیریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین برنامه درسی قصد شده،اجراشده و کسب شده در درس علوم تجربی پایه دوم راهنمایی شهرستان نیریز :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده،اجرا شده و آموخته شده علوم تجربی سال دوم راهنمایی شهرستاننی ریز بوده است.پژوهش حاضر از نوع تحقیقی پیمایشی می باشد.به منظور اجرای پژوهش که مبتنی بر نگرش سنجی مدیران،دبیرانو دانش آموزان در مورد برنامه های درسی قصد شده،اجراشده،آموخته شده بود،سه مقیاس محقق ساخته،بر حسب گروه مدیران،دبیران و دانش آموزان طراحی و استفاده گردید.روایی و پایایی هر سه مقیاس با روش روایی صوری و آلفای کرونباخ مورد تایید قرارگرفت.به منظور گردآوری داده ها،نمونه آماری مربوط به برنامه درسی اجرا شده (مدیر و دبیر) و برنامه درسی آموخته شده (دانش آموز)به تعداد ۴۱ نفر مدیر و ۴۱ نفر دبیر و ۴۶۱ دانش آموز،با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی از بین جامعه آماری بهتعداد ۴۱ نفر مدیر و ۴۱ نفر دبیر و ۱۱۵۰ دانش آموزان انتخا شدند و تجزیه و تحلیل آماری داده ها نشان داد که بین دو نوع برنامهدرسی قصد شده و اجرا شده انطباق وجود دارد.بین دو نوع برنامه درسی قصد شده و برنامه درسی آموخته شده انطباق وجود ندارد وبین برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی آموخته شده انطباق وجود ندارد.همچنین بین متغیر محتوا در دو نوع برنامه درسی قصدشده و برنامه درسی اجرا شده انطباق وجود ندارد و بین مولفه ارزشیابی در دو نوع برنامه درسی قصد شده و برنامه درسی اجرا شدهانطباق وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.