نیازسنجی آموزشی شغل و شاغل بر مبنای الگوی O*NET کارکنان بخش آموزش دانشگاه شهید بهشتی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نیازسنجی آموزشی شغل و شاغل بر مبنای الگوی O*NET کارکنان بخش آموزش دانشگاه شهید بهشتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نیازسنجی آموزشی شغل و شاغل بر مبنای الگوی O*NET کارکنان بخش آموزش دانشگاه شهید بهشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نیازسنجی آموزشی شغل و شاغل بر مبنای الگوی O*NET کارکنان بخش آموزش دانشگاه شهید بهشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نیازسنجی آموزشی شغل و شاغل بر مبنای الگوی O*NET کارکنان بخش آموزش دانشگاه شهید بهشتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یافته ھای پژوھش حاکی از آن بود که نیازھای آموزشی کارشنان اداره ثبت نام در زمینه ھای دانشی، نگرشی و مھارتی تا حدودی نیاز به آموزش وجود دارد، کارشناسان اداره آمار و مشمولین در زمینه نیازھای مھارتی و نگرشی تا حدودی نیاز به آموزش دارند ولی موله نیازھای دانشی در حد پایین ارزیابی گردید. نیازھای آموزشی کارشناسان اداره فارغ التحصیلان، کارشناسان خدمات آموزشی آموزش کل و کارشناسان خدمات آموزشی دانشکده ھا با توجه به میانگین تجربی بزرگتر از میانگین نظری در حد پایین ارزیابی گردید. در خصوص نیازھای دانشی یافته ھای پژوھش بیان کننده این مطلب است که کارشناسان اداره ثبت نام و اداره آمار و مشمولین با توجه به معنادار نبودن میانگین نمونه با میانگین جامعه تا حدودی نیاز به آموزش احساس می شود، و این نیازھا در بین کارشناسان اداره فارغ التحصیلان، آموزش کل و کارشناسان خدمات آموزشی دانشکده در حد پایین ارزیابی شد. میزان نیاز مھارتی در بین کارشناسان اداره ثبت نام، آمار و مشمولین، فارغ التحصیلان و آموزش کل تا حدودی احساس می شود و این نیاز در بین کارشناسان خدمات آموزشی دانشکده در حد پایین بررسی گردید. در زمینه نیازھا ی نگرشی در بین کارشناسان اداره ثبت نام، آمار و مشمولین و آموزش کل نیاز به آموزش تا حدودی احساس می شود و در بین کارشناسان اداره فارغ التحصیلان و کارشناسان خدمات آموزشی دانشکده درحد پایین ارزیابی گردید. اولویت بندی نیازھای آموزشی براساس نتایج آزمون به دست آمده در بین کارشناسان اداره ثبت نام، آمار و مشمولین و فارغ التحصیلان یکسان بوده و این نیازھا در اولویت ھای متفاوت قرار ندارند ولی این نیازھا در بین کارشناسان خدمات آموزشی آموزش کل و دانشکده متفاوت بوده و به ترتیب نیازھای دانشی، نگرشی و مھارتی اولویت بندی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.