تدوین راهبردهای طراحی فضای آموزشی براساس نظام آموزشی نوین با رویکرد یادگیری فعال


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین راهبردهای طراحی فضای آموزشی براساس نظام آموزشی نوین با رویکرد یادگیری فعال دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین راهبردهای طراحی فضای آموزشی براساس نظام آموزشی نوین با رویکرد یادگیری فعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین راهبردهای طراحی فضای آموزشی براساس نظام آموزشی نوین با رویکرد یادگیری فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین راهبردهای طراحی فضای آموزشی براساس نظام آموزشی نوین با رویکرد یادگیری فعال :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه، ضرورت آموزش و توسعه آن که سنگ زیر بنای شکوفایی و توسعه سرمایه انسانی به عنوان مهمترین سرمایه ها است با ضرورت نگاه نو در عرصه تغییر و تحولات جهانی و محوریت فناوری اطلاعات گره خورده است و این مهم، سرنوشت تعلیم و تربیت را رقم می زند. نظام آموزشی نوین به عنوان یک نظام آموزشی موفق و کارا برای تحقق خود، با رویکرد یادگیری فعال که منجر به آماده سازی فرد برای ورود به مراحل مختلف زندگی، تحصیل و کار شود، مستلزم طرحریزی دوباره مکانها و امکانات بصورت انعطافپذیر و دانشآموزمحور که بنیان الگوهای نوین آموزشی است، می باشد. و ازآنجاییکه این الگوها از ترکیب شیوههای چندگانه آموزشی بهره میبرند، به فضاهایی پویا برای انواع مختلف فعالیت نیاز خواهند داشت. در این راستا برای دستیابی به فرآیند طراحی صحیح و اصولی، استفاده از یافته های علم روان شناسی محیط می تواند کمبودها و نارسایی های موجود فضاهای آموزشی را جبران نماید . بدیهی است، تلاش برای ایجاد پیوندی مستحکم بین ویژگیهای نظام آموزشی با طراحی فضا از عوامل مهم و تاثیرگذار بر موفقیت نظام آموزشی و پرورشی است. و طراحی فضاهای با هویت، رعایت استانداردها و شاخصه های کیفی، و عملکردی موجب تداوم دریادگیری، شکوفایی و پرورش استعدادها، خلاقیت، مسیولیت پذیری، وکار پربار دانش آموزان خواهد شد. مقاله حاضر به روش توصیفی- تحلیلی به موضوع طراحی محیط های مطلوب و فضای کلاس درس می پردازد بطوری که حاصل آن، رشد و تکامل دانش آموزان برای ورود به عرصه های مختلف باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.