شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
با توجه به اینکه روانکاری بهینه قطعات هر موتور می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد ایمن و طول عمر آن داشته باشد، توجه محققان بسیاری به این موضوع جلب شده است. یکی از روشهای ساده و در عین حال بسیار قدرتمند برای شبیه سازی مدار روانکاری موتور استفاده از تیوری شبکه جریان می باشد. در مقاله حاضر از این تیوری برای شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور ۶ سیلندر پرخوران دریایی بنزینی استفاده شده است. مدار روغنکاری مورد بررسی در موتور مذکور شامل یاتاقانهای ثابت و متحرک میل لنگ و نیز یاتاقانهای میل سوپاپ می باشد. اطلاعات مورد نیاز برای شبیه سازی جریان در هریک از المانهای مدار روانکاری از موتور موردنظر استخراج شده و منحنی ضریب نشتی پمپ روغن و دمای روغن در کانال اصلی روغن در دورهای مختلف با استفاده از نتایج تست های آزمایشگاهی تعیین شده است. همچنین برای تعیین نیروهای وارده بر هریک از یاتاقانها از شبیه سازی مدار قدرت در نرم افزار GT-Power استفاده شده است. با اعمال دمای روغن و نیروهای مربوطه در هر دور موتور به مدار روغنکاری ایجاد شده در نرم افزار V7 Flowmaster، جریان سیال تحلیل شده و نتایج بدست آمده برای فشار روغن در کانال اصلی روغن با نتایج تجربی مقایسه شده است. با استفاده از این تحلیل می توان دما و دبی روغن در تمامی قسمتهای مدار روانکاری و نیز حداقل ضخامت لایه روغن در یاتاقانها را به هنگام طراحی اولیه موتور محاسبه کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.