بهینه سازی مسیله پهلوگاه گیری کشتی ها با استفاده از مدلسازی دینامیکی (مطالعه موردی بندر شهید رجایی)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی مسیله پهلوگاه گیری کشتی ها با استفاده از مدلسازی دینامیکی (مطالعه موردی بندر شهید رجایی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی مسیله پهلوگاه گیری کشتی ها با استفاده از مدلسازی دینامیکی (مطالعه موردی بندر شهید رجایی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی مسیله پهلوگاه گیری کشتی ها با استفاده از مدلسازی دینامیکی (مطالعه موردی بندر شهید رجایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی مسیله پهلوگاه گیری کشتی ها با استفاده از مدلسازی دینامیکی (مطالعه موردی بندر شهید رجایی) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پایانه های کانتینری مکان هایی هستند که در آنها محموله ها با استفاده از تجهیزات خاص از نقطه ای به نقطه ی دیگر منتقل می شوند. مسیله تخصیص پهلوگاه فضا، زمان شروع و زمان پایان پهلوگیری هر کشتی که وارد پایانه می شود را تعیین می کند. تاخیر در پهلوگیری و انتظار در بندر یکی از پیامد های تراکم منفی ترافیک بندری است که از آن می توان به عنوان دلیل اصلی نارضایتی مشتریان یک پایانه کانتینری نام برد. در این پژوهش مدل ریاضی بومی سازی شده جهت برنامه ریزی تخصیص پهلوگاه ارایه شده است، جهت ارزیابی مدل مذکور، دو مسیله با داده های واقعی در نظر گرفته شده است، نتایج حاکی از آن است که، مقدار زمان انتظار کشتی ها با استفاده از مدل پیشنهادی مقایسه با مقدار اتفاق افتاده واقعی به میزان ۴۰ درصد در مسیله نمونه شماره ۱ و۵۵ درصد در مسیله نمونه شماره ۲ بهبود یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.