عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده با تاکید بر نفوذ کودکان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش به بررسیی عوامل موثر بر تصمیم خریدخانواده با تاکید بر قدرت نفوذ کودکان صورت گرفته است. روشپژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش توصیفی_ پیمایشیمی باشد. جامعه آماری شامل خانواده هایی که دارای فرزندان زیر ۱۲سال شهر هشتگرد می باشد، نمونه ۴۱۰ نفری از آنها از طریقفروشگاه زنجیره ای ایرانیان انتخاب شده که ۳۸۵ نفر برای تجزیهو تحلیل داده مورد استفاده قرار گرفت. روش نمونه گیری به صورتاحتمالی، تصادفی ساده و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد.جهت آزمون فرضیات از مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار Smart PLS انجام شده است. یافته های پژوهش حاکی از آناست که بین متغیرهای مستقل: توصیه پذیری، تطبیق پذیری وقدرت نفوذ اعضای خانواده و متغییر وابسته تصمیم خرید خانوادهرابطه معناداری وجود دارد بجز متغیر خود محوری در طول فرآیندخرید بر تصمیم خرید خانواده، تاثیر معناداری وجود ندارد و همچنین قدرت نفوذ کودکان، میزان تاثیرگذاری بر عوامل موثر بر تصمیم خرید خانواده را تعدیل می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.