رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه اطلاعات برچسب های مواد غذایی با رفتار خرید مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف تعیین تاثیر برچسب های مواد غذایی در میان افراد و تصمیم مصرف کنندگان انجام شده است. در انجام این پژوهش بصورت مستقیم و غیر مستقیم اثر برچسب مواد غذایی روی تصمیم مصرف کننده برای خرید یا عدم خرید محصولات غذایی ارزیابی شد. در این بررسی توصیفی تحلیلی مقطعی، با روش نمونه گیری تصادفی، ۲۰۰ نمونه از افراد قشرهای مختلف جامعه انتخاب شدند. برای هر یک از آن ها پرسشنامه مربوط به وضعیت دموگرافیکی و میزان آگاهی و عملکردشان در مورد برچسب های مواد غذایی تکمیل شد. این مطالعه به گسترش درک برچسب محصولات غذایی و رفتار خرید و شناسایی وجود یک منطق برای خرید محصولات غذایی با برچسب که اطلاعاتی مانند برچسب حلال، مواد تشکیل دهنده و ارزش غذایی را شامل می شود، منجر شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.