تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرآمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام نشان تجاری (مطالعه موردی بیمه ایران – تهران) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر در راستای بررسی تاثیر آمیخته های بازاریابی نوین بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه ایران پرداخته است . تحقیق حاضر تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. همچنین از آنجایی که نتایج این تحقیق می تواند به طورعملی مورد استفاده قرار گیرد، یک تحقیق پژوهشی کاربردی نیز می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان شرکت بیمه ایران در تهران می باشند. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری و با استفاده از جدول مورگان، حجم نمونه ۳۸۵ نفر شد در این تحقیق برای رند بودن حجم نمونه را ۴۰۰ نفر در نظر گرفتیم. روایی این آزمون با نظرخواهی از استاد راهنما، استاد مشاور و مدیران و کارشناسان بیمه مورد تایید قرار گرفته است. در این تحقیق به منظور تعیین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. بدین منظور ابتدا یک نمونه اولیه شامل ۲۵ پرسشنامه پیش آزمون گردید. نتایج نشان می دهد آلفای خروجی از نرم افزار SPSS برای تحقیق حاضر برابر ۰.۸۴۵۶ می باشد، بنابراین آزمون از پایایی قابل قبولی برخوردار است. در این پژوهش از روش های موجود در آمار توصیفی (جداول توزیع فراوانی) و آمار استنباطی (نرم افزار SPSS و لیزرل)؛ برای خلاصه و تجزیه و تحلیل داده های پژوهش استفاده گردید. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که آمیخته های بازاریابی نوین (شامل مولفه های؛ قیمت، محصول، مکان، تبلیغات، شواهد فیزیکی، فرآیند، اشخاص) بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه ایران تاثیرگذار است.. در پایان تحقیق، ضمن ارایه تفصیلی نتایج و یافته ها، موارد مذکور جمع بندی شده و پیشنهادات کاربردی مرتبط با آن برای مدیران و کارشناسان و نیز ادامه و پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.