تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی مورد مطالعه : شرکت نفت ایرانول :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

یکی از محورهای اساسی توسعه کشور ما توسعه انرژی، مدیریت و اجرای پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی است. بی او تی (BOT) به عنوان روشی برای جذب بخش خصوصی در پروژه های زیربنایی مشتقات نفتی، گسترش روزافزونی در سراسر جهان به خصوص ایران داشته است. در این پژوهش به بررسی آسیب شناسی این قراردادهای BOT می باشد. با توجه به اهمیت موضوع هدف از این پژوهش ارتقای برنامه ریزی استراتژیک مشتقات شرکت از طریق تاثیر اقتصادی تحریم های بین المللی بوده است. سیوال اصلی پژوهش فوق این است که عواملی که سبب موفقیت و یا شکست قراردادهای BOT می شوند کدامند و هر یک به چه میزان موثر خواهد بود فرضیه اصلی در این پژوهش بدین صورت مطرح می گردد که بین دولت و میزان موفقیت پروژه های مشتقات نفتی به روش BOT ارتباط وجود دارد. روش پژوهش از نوع پیمایش و توصیفی بوده که در شرکت ایرانول در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۵ انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش را مدیران و تصمیم گیرندگان شرکت در سطوح داخلی و خارجی که تعداد آنها ۹۰ نفر می باشد. ابزار پیمایش در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته مبتنی بر فرضیات می باشدکه روایی آنرا با نظر کارشناسان تایید و پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ (۸۲/۰) بدست آمده که مورد تایید می باشد. تمامی اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه ها با استفاده از تکنیکAHP مورد آنالیز قرار گرفت. نتایج بدست آمده از پژوهش اقتصادی تحریم های بین المللی تاثیر مثبتی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی مشتقات نفتی دارد. همچنین با توجه به نتایج حاصل از روش تحلیل سلسله مراتبی، وزن شاخص ها و زیر شاخص های موثر بر طراحی مدل آسیب شناسی قراردادهای عمرانی به روش BOT مشخص گردید. در بین شاخص های ریسک های سرمایه گذاری (۳۷۸/۰) بیشترین اهمیت و مشارکت در پروژه مناسب (۰۶۹/۰) کمترین درجه اهمیت را در برنامه ریزی استرات یک بازاریابی مشتقات نفتی را دارا بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.