پیش بینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: این پژوهش با هدف پیشب ینی نشخوار تحصیلی بر مبنای نظریه های هوش، جهت گیری هدف و سبک های تبیینی دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۵ شهر تهران (سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲) انجام شده است.مواد و روشها: این مطالعه از نوع همبستگی بود. در این پژوهش ۱۲۰ نفر از دانشآموزان دختر دبیرستانی منطقه ۵ شهر تهران به روشنمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند که با استفاده از پرسشنامه های نشخوار تحصیلی مارتین و وون بوکل (۱۹۹۹)، باورهای هوشی دویک، جهت گیری هدفی میدگلی و همکاران (۱۹۹۸) و سبک های تبیینی (پترسون وسلیگمن، ۱۹۸۴) مورد ارزیابی قرار گرفتند. تجزیه و تحلیل آماری دادههای پژوهش با استفاده از روشهای آمار توصیفی، روش گشتاوری پیرسون و تحلیل رگرسیون همزمان و تحلیل واریانس صورت گرفت.یافته ها: بین متغیرهای باور هوشی ذاتی (p=0/001, r=0/610)، جهت گیری های معطوف به پرهیز از شکست و متغیر نشخوار تحصیلی(p=0/001, r=0/537) و سبک اسنادی بدبینانه (p=0/001, r=0/488) با نشخوار تحصیلی رابطه مثبت و معنادار و بین باور هوشیافزایشی (p=0/001, r=0/664)، جهت گیری های معطوف به یادگیری (p=0/001, r=0/437) و سبک اسنادی خوشبینانه (p=0/001, r=0/528) رابطه منفی و معناداری وجود دارد.نتیجه گیری: نتایج پژوهش نشان داد که نشخوار تحصیلی رابطه مثبت و معناداری با باورهای هوشی ذاتی، جهتگیری هدف معطوف بهعملکرد و سبک تبیینی بدبینانه دارد. همین طور نشخوار تحصیلی به رابطه منفی و معناداری با باورهای هوشی افزایشی، جهت گیری هدف معطوف به یادگیری و سبک تبیینی خوشبینانه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.