کارکرد رسانه های اجتماعی در ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارکرد رسانه های اجتماعی در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارکرد رسانه های اجتماعی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارکرد رسانه های اجتماعی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارکرد رسانه های اجتماعی در ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

دراین مقاله تلاش شده است تا ازطریق مطالعه پیمایشی میان اعضای بزرگ ترین جامعه مجازی ایرانیان( کلوب) کارکرد اصلی رسانه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی مشخص گردد و به این سوال پاسخ داده شود که چه اقشاری بیشتر ازرسانه های اجتماعی استفاده می کنند و بیشترین استفاده ایرانیان از رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است در همین راستا، برای سنجش جایگاه رسانه های اجتماعی عصر حاضر در زندگی افراد و تعیین کارکردهای اصلی رسانه های مذکور، از روش پیمایش اینترنتی و ارسال پرسشنامه به صورت برخط (آنلاین) برای کاربران فعال جامعه مجازی ایرانیان به عنوان پرمخاطبترین رسانه اجتماعی استفاده شده است. بنابراین، با هدف جمع آوری ۳۸۰ پرسشنامه تکمیل شده و بر اساس آمار الکسا طی مدت دو ماه در زمان های مختلف روز شامل: ساعت یک بامداد تا هفت صبح، هفت صبح تا دوازده ظهر، دوازده تا چهار بعد از ظهر، چهار بعد از ظهر تا هشت شب، هشت شب تا یک بامداد، ۹۰۰۰ درخواستبه اعضای برخط کلوب ارسال شد. یافته های مبتنی بر پاسخ مشارکت کنندگان در پژوهش نشان می دهد که نخست، جوانان مهم ترین استفاده کنندگان از رسانه های اجتماعی هستند؛ دوم، استفاده از اینترنت ورسانه های اجتماعی اینترنتی نه تنها مهم ترین فعالیت ایشان در اوقات فراغت است بکه بیشتر جوانان وقت قابل توجهی ر ا به حضور در شبکه های اجتماعی اینترنتی نسبت به سایر فعالیت های اجتماعی اختصاص می دهند همچنین، بر اساس نتایج این مطالعه یادگیری مطالب جدید، سرگرمی،عضویت و فعالیت در گروه های متناسب با سلایق فردی، دوستیابی و کسب اخبار به ترتیب، بیشترین فراوانی را به عنوان اولویت اول کارکردهای رسانه های اجتماعی در ایران دارا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.