ایمنی ترافیک سیار در شبکه های موردی بین خودرویی با مدل کدینگ مبتنی بر رله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ایمنی ترافیک سیار در شبکه های موردی بین خودرویی با مدل کدینگ مبتنی بر رله دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ایمنی ترافیک سیار در شبکه های موردی بین خودرویی با مدل کدینگ مبتنی بر رله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایمنی ترافیک سیار در شبکه های موردی بین خودرویی با مدل کدینگ مبتنی بر رله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ایمنی ترافیک سیار در شبکه های موردی بین خودرویی با مدل کدینگ مبتنی بر رله :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
شبکه موردی بین خودروها، شامل مجموعه ای از گره های توزیع شده است که با همدیگر به صورت بیسیم ارتباط دارند . گره هامی توانند کامپیوتر میزبان یا مسیریاب باشند. گره ها بطور مستقیم و بدون هیچگونه نقطه دسترسی با هم ارتباط برقرار می کنند و سازمان ثابتی ندارند بنابراین در یک توپولوژی دلخواه شکل گرفته اند. کدینگ مبتنی بر رله مدلی است که این پژوهش برای ترافیک و حرکت شبکه های موردی بین خودرویی ارایه داده و تحلیل شفافی از این موضوع که چگونه کدگذاری شبکه میتواند بازیابی موثرتر خطاها در حامل های ارتباطاتی را موجب شود، فراهم نموده است. برمبنای این تحلیل، چهارچوب های کدگذاری شبکه بازیابی مبتنی بر تکرار (رله) ارایه شده و در پی آن است تا بهبود کارایی باز ارسال مبتنی بر رله را آنالیز کند. در این تحقیق کوارایی روش پیشنهادی با استفاده از شبیه سازی در نرم افزار منبع باز NS2 مورد بررسی قرار می گیرد. و در نهایت طی پروسه های شبیه سازی شده این مطلب به اثبات رسیده است که چهارچوب های بازیابی خطای مربوطه، می تواند قابلیت اطمینان ارتباطات خودروها را افزایش داده و کارایی مدل و شبکه را افزایش دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.