عوامل موثر بر بهبود عملکرد تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر بهبود عملکرد تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر بهبود عملکرد تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر بهبود عملکرد تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر بهبود عملکرد تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی مورد مطالعه: شرکت های مواد غذایی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه میان استراتژی رقابتی پورتر و کار آفرینی سازمانی با عملکرد تجاری شرکتهای مواد غذایی درشهرک صنعتی اشتهارد بود. جامعه آماری آن کلیه افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالای شاغل در شرکتهای مواد غذایی شهرک صنعتی اشتهارد بودند، که طبق اطلاعات به دست آمده تعداد آنها ۳۸۰ نفر برآورد شد. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان و کرجسی استفاده شد که طبق این جدول تعداد نمونه انتخابی ۱۹۱ نفر به دست آمد. روش پژوهش از نوع توصیفی – همبستگی و با هدف کاربردی انجام شد. برای جمع آوری اطلاعات از روش های کتابخانه ای و میدانی بهره گرفته شد. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه بوده که حاوی ۵۸ سوال می باشد. روایی آن به دلیل استاندارد بودن مورد تایید قرار گرفت و پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ ) ۰.۹۲ ( به دست آمد. برای تحلیل یافته های پژوهش از تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد که استراتژی رقابتی پورتر و کار آفرینی باعث بهبود عملکرد تجاری میشود. همچنین بازاریابی به عنوان متغیر تعدیل کننده باعث بهبود عملکرد تجاری میشود ولی بازار گرایی نتوانست نقش مثبتی بر رابطه بیناستراتژی رقابتی پورتر و کار آفرینی بر عملکرد تجاری ایفا داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.