تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

موضوع این مقاله تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات مشتریان ۱ محصولات لبنی بیستون استان کرمانشاه است. این پژوهش شامل یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی می باشد. روش انجام پژوهش توصیفی به روش پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان محصولات لبنی بیستون استان کرمانشاه می باشد. تعداد جامعه آماری این پژوهش بی نهایت و تعداد نمونه با استفاده از جدول کوکران، ۳۸۴ نفر می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها به کمک نرم افزار SPSS انجام شده است که برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی (رگرسیون چندگانه و ضریب همبستگی پیرسون) و تحلیل مسیر آموس استفاده شده است.بر اساس نتایج به دست آمده، مشاهده شد که هویت برند بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن متغیر اعتماد به محصولات تاثیر مثبت و مستقیم دارد. در این پژوهش میزان ضریب همبستگی مولفه ها شامل: وفاداری برند و اعتماد به محصولات(R=0,765)، آگاهی از برند و اعتماد به محصولات (R=0,711)، ارتباط با نام تجاری و اعتماد به محصولات (R=0,453)و کیفیت درک شده و اعتماد به محصولات (R=0,690) است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.