تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان مطالعه موردی: سازمان توزیع برق دامغان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان مطالعه موردی: سازمان توزیع برق دامغان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان مطالعه موردی: سازمان توزیع برق دامغان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان مطالعه موردی: سازمان توزیع برق دامغان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان مطالعه موردی: سازمان توزیع برق دامغان :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
مدیریت دانش فرایندی است که به سازمان ها در شناسایی ،انتخاب، سازماندهی، انتشارو انتقال اطلاعات مهم ومهارت هایی که بخشی از سابقه ی سازمان هستند و عموما بصورت ساختار نیافته در سازمان وجود دارند، یاری میرسان داز آنجا که مدیریت دانش ریشه هایی در سیستم های خبره ، یادگیری سازمانی و نوآوری دارد، به خودی خود ایده ی جدیدی نیست.مدیران موفق همیشه از سرمایه های فکری بهره برده و ارزش آن را تشخیص داده انداما این تلاشها، سازمان یافته نبوده و تضمینی وجود نداشت که دانش بدست آمده بطور مناسب ، برای حداکثر منافع سازمان به اشتراک گذارده شده و توزیع گردد، در این تحقیق به تاثیر قدرت مشتری بر اشتراک گذاری دانش داخلی سازمان پرداخته شده است.تحقیق حاضر، یک تحقیق کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی میباشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان و کارشناسان سازمان توزیع برق دامغان میباشند. با استفاده از فرمول کوکران ۹۲ نفر به عنوان حداقل نمونه آماری مورد نیاز انتخاب و پرسشنامه به طور تصادفی در بین نمونه توزیع گردید. برای سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا و اعتبار سازه استفاده شده است. جهت محاسبه پایایی، ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه ۰/۸۲۹ محاسبه گردید.براساس نتایج آزمون مدلیابی معادلات ساختاری، تیوری خودکارآمدی ، پاداش سازمانی، اعتبار ) شهرت( و رابطه متقابل با به اشتراک گذاری دانش و قدرت مشروع و قدرت اجبار در به اشتراک گذاری دانش تاثیر مثبت و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.