تاثیر سازگاری انگاره مشتری از برند بر ترجیح برند و قصد خرید: نقش میانجی گرایانه آشنایی با برند و شخصیت برند مورد مطالعه: شرکت های هواپیمایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سازگاری انگاره مشتری از برند بر ترجیح برند و قصد خرید: نقش میانجی گرایانه آشنایی با برند و شخصیت برند مورد مطالعه: شرکت های هواپیمایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سازگاری انگاره مشتری از برند بر ترجیح برند و قصد خرید: نقش میانجی گرایانه آشنایی با برند و شخصیت برند مورد مطالعه: شرکت های هواپیمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سازگاری انگاره مشتری از برند بر ترجیح برند و قصد خرید: نقش میانجی گرایانه آشنایی با برند و شخصیت برند مورد مطالعه: شرکت های هواپیمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سازگاری انگاره مشتری از برند بر ترجیح برند و قصد خرید: نقش میانجی گرایانه آشنایی با برند و شخصیت برند مورد مطالعه: شرکت های هواپیمایی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه، داشتن برندی قوی، کلید موفقیت هر کسب و کار محسوب می شود. با داشتن یک برند قدرتمند، ۱ سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا میرود. بنابراین سازمانها با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت برندسازی می توانند منافع بلندمدت خود را تضمین نمایند. بر همین اساس در پژوهش حاضر به طراحی و تبیین مدلی ساختاری متشکل از انگاره مشتری و ویژگی های برند شرکت های هواپیمایی پرداخته شد. مدل پژوهش با بهره گیری از مبانی نظری و تجربی ایجاد گردید. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه جمعآوری گردید، همچنین پایایی و روایی پرسشنامه به ترتیب از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ (۰/۹۶۵) و تحلیل عاملی مورد سجنش و تایید قرار گرفته شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مسافران شرکت های هواپیمایی کشور بود که در زمستان ۹۴ از خدمات شرکت های هواپیمایی استفاده کرده اند. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران بهره گرفته شد و بر این اساس نسبت به توزیع ۴۰۰ پرسشنامه و گردآوری ۳۹۳ پرسشنامه سالم اقدام گردید. نتایج مدل سازی معادلات ساختاری نشان داد که: -۱ اثر سازگاری انگاره نمادین مشتری بر سازگاری کارکردی( (۰/۸۱، نگرش نسبت به برند((۰/۳، آشنایی با برند((۰/۸۸ و ترجیح برند((۰/۶۵ ، -۲ تاثیر سازگاری انگاره کارکردی مشتری از برند بر ترجیح برند((۰/۴۴ و نگرش نسبت به برند((۰/۵۵، -۳ تاثیر آشنایی با برند بر ترجیح برند((۰/۶۶ و قصد مراجعه به شرکت های هواپیمایی و خرید خدمات( (۰/۴۵، -۴ تاثیر نگرش نسبت به برند بر شخصیت برند((۰/۸۵ و ترجیح برند((۰/۲۰ و -۵ تاثیر شخصیت برند بر ترجیح برند((۰/۶۳ و ترجیح برند بر قصد خرید((۰/۶۳ خدمات شرکت های هواپیمایی مثبت و معنادار بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.