بررسی رابطه بین مولفه های توسعه گردشگری با تاکید بر نقش ارزش برند، بازاریابی و انگیزش مشتریان با استفاده از روش DEMATEL:مطالعه ای در استان زنجان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مولفه های توسعه گردشگری با تاکید بر نقش ارزش برند، بازاریابی و انگیزش مشتریان با استفاده از روش DEMATEL:مطالعه ای در استان زنجان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مولفه های توسعه گردشگری با تاکید بر نقش ارزش برند، بازاریابی و انگیزش مشتریان با استفاده از روش DEMATEL:مطالعه ای در استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مولفه های توسعه گردشگری با تاکید بر نقش ارزش برند، بازاریابی و انگیزش مشتریان با استفاده از روش DEMATEL:مطالعه ای در استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مولفه های توسعه گردشگری با تاکید بر نقش ارزش برند، بازاریابی و انگیزش مشتریان با استفاده از روش DEMATEL:مطالعه ای در استان زنجان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه در سطح جهان رقابت شدیدی بین کلیه آژانسهای مسافرتی حاکم است و هیچ شرکت هواپیمایی بدون اتخاذ یک سیاست مدبرانه نمی تواند در صحنه رقابت ایستادگی کند. از یک طرف تکنولوژی ها و شیوه های نوین در سیستم توزیع و از سوی دیگر آژانسهای هوایی با کارایی بسیار بالا و با ابتکارات جالب توجه در زمینه سیاست های تشویقی به خصوص از طریق کانال های توزیع باعث گردیده که دیدگاه های تازهای در مدیریت بازرگانی آژانسهای مسافرتی به سرعت شکل گرفته و اجرا شود. به طور کلی روش های پژوهش را می توان با توجه به دو ملاک تقسیم کرد: اول هدف پژوهش و دوم، نحوه گردآوری داده ها. بر این اساس پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، پژوهشی توصیفی از نوع پیمایشی است. با توجه به اینکه این پژوهش بر اساس روش دلفی انجام خواهد شد، بنابرین جامعه آماری آن از خبرگان حوزه گردشگری تشکیل خواهد شد. بر اساس روش دلفی حجم نمونه باید بین ۱۵-۳۰ نفر باشد. و برای نمونه گیری از روش تصادفی ساده استفاده خواهد شد. ابتدا با استفاده از پرسشنامه باز مولفه ها را شناسایی کردیم و سپس مدلDEMATEL طراحی شد. بعد ازتکمیل پرسشنامه ها توسط جامعه آماری، میانگین هر یک از مقایسات زوجی را محاسبه نموده و در جدول واحدی وارد می کنیم. در مرحله بعد جمع هر یک از سطرها و ستونهای ماتریس را بدست آوردیم. بعد از جمع سطرها و ستون ها، بزرگترین مقدار سطر و ستون را بدست آوردیم. با جمع هر یک از ستونها و سطرها، در مرحله بعد تک تک اعداد درون ماتریس را بر بزرگترین جمع سطر و ستون تقسم می کنیم و یا در معکوس آن ضرب می کنیم. در مرحله بعد ماتریس نرمال شده را منهای ماتریس یکه کردیم. در این مرحله ماتریس بدست آمده از بخش قبل را معکوس نمودیم. در مرحله بعد ماتریس معکوس بدست آمده از بخش قبل را در ماتریس نرمال ضرب نمودیم. در مرحله بعدی نتایج بدست آمده از بخش قبل را فرآوری می کنیم. روش فرآوری به این صورت است که نتایج بدست آمده در سطرها و ستونها برای هر عامل را با یکدیگر جمع و تفریق می کنیم و سپس بر اساس مقدار مرتب سازی می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.