بررسی تاثیر همکاری بین رقبا بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش تسهیم دانش داخلی و حفظ دانش رسمی مطالعه ای در شرکتهای روی استان زنجان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر همکاری بین رقبا بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش تسهیم دانش داخلی و حفظ دانش رسمی مطالعه ای در شرکتهای روی استان زنجان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر همکاری بین رقبا بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش تسهیم دانش داخلی و حفظ دانش رسمی مطالعه ای در شرکتهای روی استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر همکاری بین رقبا بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش تسهیم دانش داخلی و حفظ دانش رسمی مطالعه ای در شرکتهای روی استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر همکاری بین رقبا بر عملکرد نوآوری با تاکید بر نقش تسهیم دانش داخلی و حفظ دانش رسمی مطالعه ای در شرکتهای روی استان زنجان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

رشد و توسعه محصولات در دنیای رقابتی امروزی باعث روانه شدن محصولات زیادی به بازارها شده است. در این بازارها، توجه به رضایت مشتری یک عامل کلیدی برای رسیدن به نتایج مالی بهتر و قابلیتهای بازاری است و این یکی از مهمترین منابع عملکرد مالی است که باعث خواهد شد شرکت به اهداف تعریف شده در چشم انداز خود به طور موثر برسد. همچنین سهم بازار و رشد فروش نیز ممکن است به طور مستقیم در اهداف مالی نقش داشته باشند که قیمت و درآمد فروش را افزایش داده و مقدار هزینههای حاشیهای که با سود دهی مرتبط است را کاهش دهد. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از بعد گردآوری داده ها از نوع تحقیقات پیمایشی است و از آنجایی که تمام اهداف این پژوهش در راستای کسب دانش لازم جهت برطرف کردن نیازی مشخص و شناخته شده می باشد، بنابراین روش این پژوهش بر اساس هدف استفاده از تحقیق، کاربردی است. در این پژوهش جامعه آماری، مدیران ارشد و میانی شرکتهای روی استان زنجان می باشد و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده می شود. این جامعه ۱۹۴ عضو دارد که مدل مورگان مشخص کرد که تعداد حجم نمونه باید حدودا برابر با ۱۲۵ باشد. بنابرین ۱۴۰ پرسشنامه به جامعه آماری ارایه شد و از این تعداد ۱۲۵ پرسشنامه تکمیل شده به دست محقق رسید تعداد ۱۲۵ پرسشنامه قابل استفاده در پژوهش بدست آمد که بسیار نزدیک به مقدار حجم نمونه بود بنابرین تعداد حجم نمونهای که برای محاسبات آماری وارد نرم افزار SPSS می شود برابر با ۱۲۵ خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.