بررسی تاثیر عشق به برند و مولفه های آن بر وفاداری به برند


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عشق به برند و مولفه های آن بر وفاداری به برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عشق به برند و مولفه های آن بر وفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عشق به برند و مولفه های آن بر وفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عشق به برند و مولفه های آن بر وفاداری به برند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

وجود عواملی مانند رشد سریع تکنولوژی و تغییر مداوم سلایق مشتریان، افزایش ورود رقبا، افزایش حساسیت به افزایش قیمتها، افزایش هزینه های بازاریابی، سبب چالشی بزرگ برای تولیدکنندگان گوشی همراه و حفظ مشتریان شده است. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر عشق به برند بر وفاداری به برند، یک پژوهش توصیفی-پیمایشی است که با حجم نمونه ای برابر با ۳۴۱ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده از میان دانشجویان استفاده کننده تلفن همراه در دانشگاه ملایر، انجام شده است. برای جمع آوری داده از دو پرسشنامه محقق ساخته عشق به برند و وفاداری مشتریان، با تایید روایی خبرگان و پایایی برابربا۰/۸۹۰واحد و برای تحلیل یافته ها از آزمون های آماری رگرسیون خطی ساده و آزمون دوربین واتسون، آزمون کولموگروف- اسمیرنوف توسط نرم افزارspss 22 استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که تاثیر مثبت و معنادار عشق به برند، تجربه مثبت، و خودتجانس با برند بر وفاداری مشتریان موبایل تایید شد )بیشترین معناداری برابر با ۰/۹۴۱ واحد(، در نتیجه اگر یک مصرف کننده تلفن همراه به برند خود عشق بورزد، با آن برند رابطه ای بسیار عاطفی و پرشور برقرار می کند، این نوع رابطه باعث ایجاد پیوندهای احساسی بسیار قوی با برند می گردد که خرید مجدد از آن برند را تضمین کرده و در مقابل برندهای رقیب مانعی اساسی ایجاد می کند و بر وفاداری مشتری می افزاید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.