بررسی تاثیر تعداد بحث ها تضارب آراء بر روی نوآوری مورد مطالعه اداره کل فروش شرکت همراه اول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تعداد بحث ها تضارب آراء بر روی نوآوری مورد مطالعه اداره کل فروش شرکت همراه اول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تعداد بحث ها تضارب آراء بر روی نوآوری مورد مطالعه اداره کل فروش شرکت همراه اول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تعداد بحث ها تضارب آراء بر روی نوآوری مورد مطالعه اداره کل فروش شرکت همراه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تعداد بحث ها تضارب آراء بر روی نوآوری مورد مطالعه اداره کل فروش شرکت همراه اول :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تاثیر پذیری جونوآوری از تعداد بحث ها (و یا معادل آن که در این تحقیق تضارب آراء خوانده می شود) می باشد. مطابق پژوهش های صورت گرفته سایر پژوهشگران ، نوآوری از تعداد بحث ها (تضارب آراء) تاثیرمی پذیرد. این تحقیق بر مبنای اهداف و ماهیت تحقیق از نوع تحقیق های تبیینی، بر مبنای روش جمع آوری داده ها از نوع پیمایشی و به لحاظ روش تحلیل داده از نوع مطالعات رگرسیون خطی ساده می باشد. جامعه آماری پژوهش ، شرکت همراه اول ایران و به طور مشخص دو دپارتمان فروش الکترونیکی و پشتیبانی فروش می باشند. جهت تحلیل داده های پژوهش از روش آماری رگرسیون خطی ساده استفاده شده است . در نهایت اینکه نتایج پژوهش نشان می دهد که بین ابعاد تعداد بحث ها و نوآوری همبستگی دقیق و رابطه مستقیم وجود دارد. این پژوهش علاوه بر بررسی موضوع تعداد بحث ها و اثر آن برروی جو نوآوری از مباحث جهانی نیز غافل نبوده و به برسی جایگاه نوآوری ایران در سطح جهان ، تحلیل آن و هم چنین رابطه نوآوری با معیار های آمادگی شبکه ای، شاخص های جهانی فناوری ارتباطات و اطلاعات ، می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.