پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی دارای ۴۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی :

پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی

پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی شامل ۴۷ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

چکیده:

ارزشیابی یکی از مهمترین مهارتهای لازم برای معلمان از ابتدا تا انتهای فرایند یاد دهی یادگیری جهت آگاهی ازمیزان یادگیری دانش آموزان می باشد . روش تحقیق در این مقاله توصیفی و از نوع اسنادی می باشد و هدف از این مطالعه پژوهشی در حوزه ارزشیابی است که از نظر زمان اجرا و هدف به سه نوع ورودی ،مرحله ای و پایانی تقسیم می شود و دونوع کمی و کیفی دارد. تجربیات شخصی در ارزشیابی ورودی و ارزشیابی مستمر ارائه شد. سپس به بحث در مورد ارزشیابی کیفی پرداخته شد.ارزشیابی کیفی-توصیفی شیوه ای از ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی است که اطلاعات لازم ،معتبر و مستند را برای شناخت دقیق و همه جانبه ی فراگیران ،در ابعاد مختلف یادگیری ،با استفاده از روشها و ابزار های مناسب ارزشیابی،همانندآزمون ها (به ویژه آزمون های عملکردی)پوشه کار ،مشاهدات در حول فرایند یاددهی – یادگیری ،فراهم می نماید تا بر اساس تحلیل آن ها ،باز خورد های کیفی مورد نیاز ،برای کمک به یادگیری بهتر ، در فضای روانی- عاطفی مطلوب تر و در جهت رسیدن به سطحی از شایستگی ،ارائه گردد.درضمن توصیه هایی سودمند به معلمان در جهت ارائه بهتر و اثرگذارتربازخورد های توصیفی-عملکردی ارائه شده است.

مقدمه:

ما انسانها مرتب هر روز در رابطه با امور زندگانی قضاوت و ارزشیابی می کنیم ؛فلان غذا را دوست داریم ،آن رنگ را دوست نداریم بنابراین برای اینکه ارزیابی ما مطابق با واقع باشد نیاز داریم که با روشهای علمی در ارزشیابی آشنا شویم . ارزشیابی به سبک علمی در زمینه ابعاد جسمی –روانی از قرن نوزدهم میلادی آغاز شد .بنیان گذار ارزشیابی در امور فیزیولوژیوژی مانند اندازه گیری در رابطه با تخمین وزن ،احساس و ادراک «ویلهلم وونت »در سال ۱۸۷۹ بود. ارزشیابی یکی از مهمترین مهارتهای لازم برای معلمان از ابتدا تا انتهای فعالیت آموزشی در کلاس درس به حساب می آید،باز خورد فرایند تدریس هم برای معلم و هم برای دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است . مقاله حاضر به بحث در مورد ارزشیابی و اهمیت ارزشیابی و ارائه بازخورد معلم در کلاس درس ، انواع ارزشیابی و بازخورد در ارزشیابی کیفی – توصیفی و نقش بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می پردازد.

و …

پاورپوینت ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش تحقیق

بررسی مفاهیم

بازخورد پایانی چیست؟

مخاطب بازخورد پایانی

ویژگی های توصیف عملکرد در بازخورد

نتیجه گیری

پایان

عنوان : ارزشیابی همراه با تجربیات شخصی

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۲۷۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۴۷

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.