بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکیشهرداری های استان مازندران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکیشهرداری های استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکیشهرداری های استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکیشهرداری های استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات الکترونیکیشهرداری های استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثر در رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی شهرداری بوده است. روش پژوهش با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی بوده است جامعه آماری د راین پژوهش عبارت بوده اند از کلیه شهروندانی که از خدمات الکترونیک شهرداری ها در سطح استان مازندران استفاده می نمایند که به دلیل تعداد زیاد، نامحدود در نظر گرفته شده و با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس و براساس جدول کرجسی و مورگان تعداد ۳۸۴ نفر از آن ها به عنوان نمونه انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه پژوهشگر ساخته ای که روایی و پایایی آن مورد آزمون قرار گرفته، بوده است. برای آزمون فرضیه های پژوهش نیز از آزمون همبستگی پیرسون و با کمک نرم افزار SPSS استفاده شدهاست یافته های پژوهش بیانگر تایید تمامی فرضیه های پژوهش بوده است به این ترتیب که تمامی عوامل مطرح شده یعنی: سهولت استفاده، طراحی، سرعت تبادل اطلاعات، محتوای اطلاعات و خدمات پشتیبانی بر رضایت شهروندان از خدمات الکترونیکی شهرداری موثر بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.