بررسی جایگاه بازارمداری و یادگیری در نوآوری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه بازارمداری و یادگیری در نوآوری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه بازارمداری و یادگیری در نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه بازارمداری و یادگیری در نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه بازارمداری و یادگیری در نوآوری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

نوآوری شرط اصلی رقابت در قرن ۲۱ است. رقابت فزاینده، تلاطمات شدید محیطی، تغییرت فن آوری و عدم اطمینان های محیطی، سازمان ها را مجبور به پذیرش نواوری به عنوان بخش اصلی استراژی آنها کرده است. تحقیقات مختلفی در زمینه شناسایی عوامل موثر بر نوآوری انجام شدهاست که بر نقش بازار مداری و یادیگری مداری در ایجاد نوآوری سازمانی تاکید کرده اند. هدف از انجام این تحقیق نیز بررسی نقش بازار مداری و یادگیری مداری در ایجاد نوآوری در سازمان ها است این تحقیق در بین ۲۹۱ مدیر و کارشناس شرکت های مواد غذایی بورس کشور انجام شد. برای آزمون فرضیات تحقیق از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل ۸/۵۳ استفاده شد نتایج تحقیق نشان داد که بازار مداری و یادگیری مداری بر نوآوری سازمان تاثیر مثبت می گذارد. همچنین مشخص شد که تاثیر بازارمداری بیشتر از تاثیر یادگیری مداری است و این ناشن دهنده اهمیت بازارمداری برای شرکت ها است. نتایج همچنین نشان داد که یادگیری مداری به عنوان متغیر میانجی، نقش واسطه ای را در ارتباط بین بازار مداری و نوآوری ایفا می کند. در واقع بخش عمده تاثیر بازارمداری بر نواوری به واسطه یادگیری مداری است. بازارمداری بر یادگیری مداری و یادگیری مداری بر نوآوری تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.