بررسی تاثیر خدمات الکترونیکی بر رضایت کارکنان شهرداری ساری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر خدمات الکترونیکی بر رضایت کارکنان شهرداری ساری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر خدمات الکترونیکی بر رضایت کارکنان شهرداری ساری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خدمات الکترونیکی بر رضایت کارکنان شهرداری ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر خدمات الکترونیکی بر رضایت کارکنان شهرداری ساری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
هدف از انجام این پژوهش خدمات الکترونیکی در رضایت کارکنان می باشد این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمره پژوهشات توصیفی – پیمایشی قرار می گیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارکنان شهرداری منطقه یک و دو شهرستان ساری به تعداد ۲۰۰ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شدهاست، که باتوجه به جامعه ۲۰۰ نفری کارکنان ججم نمونه مورد نیاز پژوهش ۱۳۲ نفر می باشد، ابزار گردآوری در این پزوهش ، پرسشنامه استاندارد می باشد که پایایی این پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰.۹۳۱ تایید شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها جمع آوری شده از نرم افزار مدلسازی معادلات ساختاری اموس استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که خدمات الکترونیک در رضایت کارکنان شهرداری ساری تاثیر معنی داری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.